sunnuntai 3. kesäkuuta 2018

Boxycharm - Huhtikuu '18

Heippa rakkaat!
Jatketaanko vähän aikaa boksilinjalla? Huhtikuun Boxycharm ihastutti taas monipuolisuudellaan ja laadukkuudellaan, tämä boksi on kyllä tarjolla olevista kuukausibokseista ehdottomasti paras hinta-laatusuhteeltaan ja monipuolisuudeltaan, aina saa yllättyä iloisesti.


 Kuten Ipsy, myös Boxycharm tulee lähettää Suomeen Shipiton tai jonkin muun välityspalvelun kautta. Shipitoa käyttäen lähetyksen hinnaksi tulee hieman painosta riippuen noin 10-15€. Näin ollen boksin hinnan ollessa $20, tulee loppusummaksi euroissa noin 30€. Tuotteiden loppusumma on yleensä aina 100€ tai enemmän, joten vastinetta rahalle kyllä saa. Tuotteet ovat lisäksi aina täysikokoisia ja merkkeinä ovat olleet muunmuassa Tarte, Dr. Brandt, Colourpop, Pretty Vulgar, PÜR, Cover FX ja monia muita.




ADESSE HIGH DEFINITION LIQUID LIPSTICK
Tässä mattapunassa ei ollut lainkaan sävyn nimeä mukana, mutta kyseessä on melko yleinen, tumman nude tummanvaaleanpunainen sävy, englanniksi voisi kuvata "mauve". En ole vielä huulille kokeillut ja tuntuu että vastaavia punia on 13 tusinassa, joten tästä tuotteesta en nyt niin innostunut. Tämän hinta merkin kotisivujen mukaan on $24.


DR. BRANDT PORES NO MORE VACUUM CLEANER MASK
Dr. Brandt on merkkinä tosi kiinnostava, ja muutama boksi sitten tullut primer on mulla jo käytössä ja useamman kerran olen sitä testaillut. Mä en normaalisti ole niin kova käyttämään tällaisia levitettäviä naamioita, kangasnaamiot on enemmän mun juttu mutta kyllä tätä tulee käytettyä, kun merkki on laadukas ja tuotelupaukset kuulostaa hyviltä (eli pitäisi imeä imurin tavoin töhnä huokosista pois :D) Mulle on muuten ihan uusi uutinen että Dr. Brandtia saa myös Kicksista nykyään,  jossa tämän hinta on melko suolaiset 48€.


TARTE TARTEIST PRO GLOW 'EXPOSED'
Kuten edellisessä Ipsy-postauksessa totesin, ei nestemäiset highlighterit pääse mulla juurikaan käyttöön. Taidan kyllä tämän silti säästää, kun on Tartea ja sävy Exposed näytti aika hyvältä. Tai sitten säästään arvontapalkinnoksi. Sephoran sivuilla tämän hinta on $29 ja sekin on aika paljon kyllä, mutta varmasti tästä ilahtuivat ko. tuotteen käyttäjät kyllä suuresti kun tällainen boksista tupsahti.


THE BROWGAL THE INSTATINT 'BROWN HAIR 02'
Tämä oli mulle tosi mieleinen tuote, kun käytän kulmageeliä aina meikatessani. Normaalisti käytän kylläkin värittömiä, mutta tämän väri natsaa mulle hyvin joten nappasin samantien tämän käyttöön. Harja voisi olla aavistuksen pienempi, mutta tämäkin toimii kyllä hyvin. Tämän hinta merkin nettisivuilla on $22, ja minusta se on ihan kohtuullinen hinta hyvälle tuotteelle.



COLOURPOP SEMI-PRECIOUS EYESHADOW PALETTE
Sitten tuote jota varmaan useat tästä boksista odottivat - Colourpopin luomiväripaletti siis. Tästä oli muutamaa eri palettia jaossa, joista mulle sattui tämä pelkkiä shimmersävyjä sisältävä Semi-precious. Mulle olisi käynyt ne muutkin paletit, mutta yhtä hyvin tämäkin, sävyt ovat kauniita ja pigmenttisiä. Mun wishlistilla on jo pitkään keikkunut Colourpopin paletti, joten nyt sain senkin ruksattua listalta pois. Tämän normaalihinta on $26, mutta nyt se on alennuksessa Colourpopin sivuilla $18.

Huhtikuun Boxyn arvo oli siis huikeat 142 dollaria (n.130€)! Ja maksoin tästä postikuluineen noin 30€. Ei paha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti