lauantai 29. syyskuuta 2018

Ipsy Glam Bag - Syyskuu '18


Heippa!
Syyskuun Ipsy Glam Bag saapui eilen, ja nappailin siitä samantien kuvat ja tuuttasin tänne blogiin. Syyskuun Ipsyn teema oli #bosslady "Who is going to stop me". En tiedä miten hyvin tuotteet nyt sitten korreloivat teemaan, mutta kivoja tuotteita mun pussukasta löytyi. Tästä linkistä näette kaikki syyskuun saatavilla olleet tuotteet.
Syyskuun Ipsy oli vähän painavampi kuin normaalisti, yleensä Shipiton postikulut Suomeen ovat luokkaa 8 dollaria, ja nyt ne olivat about $11. No, ei siinä kovin isoa eroa silti ole.

Harmikseni yksi tuote (Luna by Luna Cosmeticsin Translucent Powder) oli mennyt ihan säpäleiksi matkan aikana, ja se meni suoraan roskikseen. Pakkaus oli suhteellisen pieni ja uudelleenpressauksessa en nähnyt vaivan arvoiseksi. Tuotteen arvo olisi kuitenkin ollut noin 12 dollaria.



LUXIE BEAUTY HARLEY QUINN DETAIL FLAT BLENDER 110
Tämä Luxien Suicide Squad-henkinen mustapunainen sivellin oli kiva ylläri. Tykkäsin elokuvasta suuresti, ja Harley Quinnin hahmo oli #bosslady jos kuka. Sivellin on nimestään huolimatta melko suuri silmämeikkiin, mutta tiiviit harjakset varmasti kyllä häivyttelevät luomivärin rajoja hyvin. Näkisin myös että tätä voisi tuplata esimerkiksi peiteaineen häivyttelyyn finnien tms. päältä. Sivellin on luonnollisesti täysikokoinen ja hinnaltaan $20.




MORPHE HIGH IMPACT HIGHLIGHTER 'SPARK'
Tämä oli mulle boksin kivoin tuote, tykkään kovin highlightereista ja niitä mahtuu aina kokoelmaan lisää. Sävy Spark on kuvailtu Morphen sivuilla sanoin "glimmering golden pink" ja kultaisuutta siitä löytyy, pinkkiä sen sijaan melko maltillisesti, minun silmiini kun ei ollenkaan. Tämä on täysikokoinen tuote ja se kustantaa Morphen US-sivuilla $14. Pigmenttia tuntuu olevan mukavasti, tuote tuntuu kermaiselta ja ei sisällä isoja glitterpartikkeleja.


BRTC VITAMIN VELVET MASK DUO
Jee sheetmaskeja! BRTC:n kangasnaamioita en ole vielä kokeillutkaan, muista merkin tuotteista olen kyllä tykännyt. Nämä kaksi kuulostavat erinomaisilta, c-vitamiini kirkastamaan ihoa ja f-vitamiini syväkosteuttamaan. En ole vielä kokeillut mutta tilanne korjaantuu kyllä pian. Näiden hintaa oli hirvittävän vaikea löytää mistään, mutta Amazonissa 5kpl pakkaus oli 18.99 dollaria, joten näiden kahden yhteishinnaksi laskettu 7,6 dollaria. Tuotteet täysikokoisia.


NOYAH LIP BALM IN PEPPERMINT
Tämä tuote on luomua, ja sisältää vain kuutta ainesosaa (tästä linkistä näet mitä), muunmuassa kookosöljyä ja oliiviöljyä. Tuote on parabeeniton, sulfaatiton eikä sisällä säilöntäaineita, ja on myös eläimillätestaamaton. Tuote sisältää steviaa joka antaa voiteelle makean maun, ja viherminttu (spearmint) huulia viilentävän tunteen. Olen huulirasva-addikti, joten toivotin tämän lämpimästi tervetulleeksi. En ole kylläkään minttuisten tuotteiden suurin fani, joten olisin toivonut tästä myynnissä olevaa kirsikka-versiota (kaikki mïkä sisältää kirsikkaa kiinnostaa allekirjoittanutta!). Tuote on täysikokoinen ja sen hinta maltilliset $3.99.


Tämä boksi oli yllätys siinä mielessä että kaikki tuotteet olivat täysikokoisia, mitä ei tapahdu juurikaan ikinä. Lunan puuteri poislaskettuna tuotteiden yhteishinta on 44 dollaria, joten rahalleen sai kyllä vastinetta.

2 kommenttia:

  1. Pakko kertoa sulle asia,joka on vaivannut mua jo pitkään.Sun noissa swtchaus kuvissa sulla on nuo ranteen verisuonet näkyvissä ja mä kammoan/pelkään suonia.Siis mun tekee pahaa kirjoittaa edes sanana tuo asia.Siis mulla on lähes fobia ja se on hankalaa,kun pitää yrittää unohtaa ,että ne on olemassa.Mä selaan eri blogeja ja joka kerta säikähdän ja järkytyn enkä pysty niitä swtacheja arvioimaan,kun en pysty.Emmää nyt tarkoita ,että mun takia pitäis laittaa swatchit muualle toki;) :) mutta siis mä en vaan kestä:/
    Tykkään muuten blogistas tosi paljon:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun kerroit, ei siinä oo mitään hävettävää! Tosiaan en itse ole moista edes ajatellut mutta et oo varmasti ainoa joka ajattelee samoin. Yritän vastedes keksiä jonkun toisen paikan swatchata, mulla on vaan tosi ohut iho joka paikassa mutta eiköhän tähän löydy ratkaisu!
      Ja kiitos kehuista, toivottavasti pysyt lukijana ❤️

      Poista